Modani Meubels bezorgt alle producten gratis door heel Nederland. Een dag voor de bezorging ontvangt u een email met de bezorgdatum en bezorgtijd. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan levering de volgende werkdag tussen 10:00 en 12:00. Op de bezorgdag zelf ontvangt u 30 minuten voor levering een SMS bericht van de bezorger. Zo kunt u optimale voorbereidingen voor de bezorging treffen. Het is niet mogelijk om de datum van bezorging te wijzigen, maar het is wel mogelijk om uw bestelling op een nabij gelegen adres te leveren. Bijvoorbeeld uw buren kunnen de bestelling namens u in ontvangst nemen. Het is niet nodig om te tekenen bij bezorging.
Uw bestelling laten bezorgen
Modani Meubels biedt 2 verschillende methoden van levering aan:
Standaard levering: Wanneer u kiest voor de standaard levering zal de bezorger uw bestelling afgeven bij de eerste deur van het gebouw waar u woont of bij uw voordeur. De bezorger zal het gebouw niet binnenkomen. Alle bestellingen welke worden geplaatst via onze website worden geleverd via de standaard levering, tenzij u kiest voor de meubeltransport levering.
Meubeltransport levering: Indien u graag wenst dat uw bestelling tot achter de voordeur wordt geleverd, dan kiest u voor meubeltransport levering. Dit geldt ook wanneer u in een flat of appartement woont. De bezorger levert uw bestelling dan via de trap of lift.
Bezorging van grote meubels
Sommige meubels, zoals diverse banken of bedden, hebben een grote afmeting. Doordat dergelijke artikelen vaak langer dan 2,5 meter zijn passen ze niet altijd goed door een trapgat of in een lift. Zorg dat u dit voorafgaand aan de levering goed opmeet, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
Niemand thuis?
Wanneer wij, ondanks de herinneringen via email en SMS, niemand thuis aantreffen zal uw bestelling retour worden gestuurd. De extra kosten hiervoor bedragen €50,00. Dit bedrag kan worden voldaan wanneer er een nieuwe bezorgafspraak wordt gemaakt.
Schade, beschadigingen of ontbrekende onderdelen
Natuurlijk doen wij ons uiterste best om uw bestelling zo zorgvuldig mogelijk te leveren. Helaas kan het, ondanks onze inspanningen, toch voorkomen dat een onderdeel beschadigt blijkt te zijn of dat er iets mist. Mocht u dit na levering constateren vragen wij u vriendelijk om zo snel mogelijk contact op te nemen via info@modani-meubels.nl.
Vermeld in de email de ordergegevens en onderdeelnummers. Daarnaast zien wij graag foto's bijgevoegd. Dit zodat we het probleem zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen. Wanneer er een missend of beschadigd onderdeel opnieuw besteld moet worden, dient u rekening te houden met de levertijd van dit onderdeel.